Oskarshamn Super weekend

Ständigt nya äventyr. Planera, rapportera eller summera resan.

Oskarshamn Super weekend

Postby Nicklas on Mon Jul 07, 2008 5:06 pm

Nu har jag kollat hur revisionsplanen går på jobbet, och det går dåligt...vilket är bra för då slipper jag jobba i helgen och jobbar helgen efter istället.

Vi talade ju om att ni skulle komma ner till Oskarshamn nu i helgen, tänkte bara säga att ni är välkomna.
Vet inte hur många ni blir och hur ni ska åka, men om ni kommer så bjuder jag på mat och dricka och ni får sova på golvet. Går inte att veta vad det blir för väder än, men det är ju inte så kul att vara här om det är helregn.

Är lite av en festival i helgen också http://www.offshorerace.se/ kostar pengar om man vill gå på själva området, men det kanske händer annat kul runt omkring.
In the beginning, the universe was created.
This made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad idea.
Nicklas
Board of Directors
Board of Directors

Re: Oskarshamn Super weekend

Postby Patrik on Tue Jul 08, 2008 9:46 pm

Vi har ju sagt att vi ska åka ner till Oskarshamn, så då ska det självklart bli av! Denna helg eller nästa fungerar för mig.
Patrik
Board of Directors
Board of Directors

Postby David on Wed Jul 09, 2008 8:13 am

Jag kan tyvärr inte åka denna helg, å andra sidan är jag inte säker på att jag kan nästa heller...
Gimme some sugar baby!
David
Board of Directors
Board of Directors

Postby Nicklas on Thu Jul 10, 2008 4:52 pm

Det verkar vara ett minskat intresse för en Oskarshamn Weekend :).
Vi vilket fall som helst så vill jag veta om någon och vilka som kommer innan 06:00 imorgon. Jag har blivit ombedd att jobba lördag natt och min chef vill veta om jag kan imorn.

Jag är 75% säker på att jag kan nästa helg också, och jag kommer veta bättre när det börjar närma sig i så fall.
This made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad idea.
Nicklas
Board of Directors
Board of Directors

Postby Patrik on Thu Jul 10, 2008 5:04 pm

Okej, det verkar som om vi får försöka med en annan helg - förhoppningsvis nästa då. En sån här omfattande och lång resa kräver längre tids planering verkar det som...
Patrik
Board of Directors
Board of Directors

Postby Nicklas on Thu Jul 10, 2008 6:39 pm

Ja, då blåser vi av det hela denna helg och ser om det blir något nästa.

Jag bjuder på en roligt filmklipp istället http://www.break.com/index/idiot-spills ... -shot.html <--- snäppet värre än när jag hostade upp en B52
Nicklas
Board of Directors
Board of Directors

Return to Resa